Gucci Mane & Nicki Minaj - Make Love [Official Music Video]

Comments: 13 384

  • F Man Vybzsta
    F Man Vybzsta 2 minutes ago +1

    I really love Nicki... She's damn perfect

  • sayra magana
    sayra magana 9 minutes ago

    Damn Nicki stay giving me chills with her bars 🔥🔥🔥🔥

  • John Noble
    John Noble Hour ago

    Y'all don't understand nicki played wit this verse, she got verses to make ppl laugh, like at the high school lunch table, the crazy part is if she wanted to get serious with remy ma she could make a diss 3x better than this

  • Curl97 Pl
    Curl97 Pl 9 hours ago

    🤳👀🎉🤡

  • King Elron
    King Elron 11 hours ago

    She ended remy Career with this song this is why remy haven't came with nothing after this

  • Jayden S
    Jayden S 11 hours ago

    You gotta F on your test😂😂😂 wow Nicki you funny

  • Stevie & Smitty
    Stevie & Smitty 11 hours ago

    how the fuck can any of you like Niki's shitty ass voice?

  • Ghalia Bossola
    Ghalia Bossola 14 hours ago

    i'm here for nickY who's with me 😉

  • J.E. Spence
    J.E. Spence 19 hours ago

    Is this music?

  • Zoë Grande
    Zoë Grande Day ago +1

    she was actually shading azealia but remy is dumb as fuck lmfao💀and the fake that remy had all that shit to say about her shows how fake remy was

  • Meme
    Meme Day ago

    Gucci mane makes 2 mill a day?

  • Luis Cerda
    Luis Cerda Day ago

    Has anyone notice his face tatoos are gone he aint the real gucci
    #freedarealguap!!!!

  • Rhiannon Harris
    Rhiannon Harris Day ago

    his teeth so brigther

  • Jackie Williams
    Jackie Williams Day ago

    I don't think it natural for a person leg to bend like Nicki Minaj it look weird

  • Nicole Souza
    Nicole Souza Day ago

    but this song is good too

  • Nicole Souza
    Nicole Souza Day ago

    INÊS BRASIL-MAKE LOVE IS BETTER THAN MAKE LOVE-GUCCI FEAT MINAJ

  • Nicole Souza
    Nicole Souza Day ago

    INÊS BRASIL É MTO MELHOR

  • Kalyn  Capito
    Kalyn Capito Day ago

    nicki is fucking savage

  • Chris Israel
    Chris Israel Day ago

    Who made this beat! Sick

  • shahzad shah
    shahzad shah Day ago +2

    The flow in this song was fucking amazing

  • Shaqueen Mckellar

    I hate Nicki but damn she snapped on dis

  • Edwbbino H. R.
    Edwbbino H. R. 2 days ago

    This song is pure shit but nicki is a queen in her part

  • Nicholas Butler
    Nicholas Butler 2 days ago

    she been killed her lol

  • big daddy
    big daddy 2 days ago +1

    FINALLY!!! a rapper that i can actually understand

  • Imani Gabriel
    Imani Gabriel 2 days ago

    Nicki went bad to her old self in this one 😍🔥 straight bars with no filter

  • soloud 42
    soloud 42 2 days ago

    Nicki went hard asf 😍🤦🏼‍♂️❤

  • Mrrsmtchll2
    Mrrsmtchll2 2 days ago

    Gucci shouldn't even fuck with Nicki. When he was falling off and about to go to prison, she was acting phony as hell and talking shit about him.

  • Mona Walker
    Mona Walker 2 days ago

    He sonud like a kid

  • Zara Taylor
    Zara Taylor 2 days ago

    tell them bomb ass bitches play they roll

  • Zara Taylor
    Zara Taylor 2 days ago

    make love love love huuuuuu

  • Mime love100
    Mime love100 2 days ago

    She killing me with the pony

  • brionna hollis
    brionna hollis 3 days ago

    Why does nicki always talk about Anna Nicole .... aint she dead?

  • dripwalk 88
    dripwalk 88 3 days ago

    You think he colder than me your mo bipolar than me haha guWop

  • blue sapphire
    blue sapphire 3 days ago

    I think I'm in love with Nicki !!!

  • Jaquesha Clay
    Jaquesha Clay 3 days ago

    Nicki Verse So TurnT! 💯😩🤘🏾

  • Rene -
    Rene - 3 days ago

    Nikki minaj is the worst rapper of all time

  • Droopy eyed Mofo
    Droopy eyed Mofo 4 days ago

    Bitch said she better Kendrick?😂

  • Zaylan Seals
    Zaylan Seals 4 days ago

    Gucci wanna make love while niki dissing

  • Mc FlurryOFFICIAL
    Mc FlurryOFFICIAL 4 days ago +1

    Rolex

  • Calvin S
    Calvin S 4 days ago

    Yo she's a clown this bitch is sitting on an inflatable unicorn talking shit nicki rides a beat. People kill me when they say she can't rap you gotta be headless I know it's hard but give her some credit

  • Edwina Payton
    Edwina Payton 4 days ago

    Hooooooot

  • Johanna Young
    Johanna Young 4 days ago

    They killed this idc idc

  • Tommaso Berzanti
    Tommaso Berzanti 4 days ago +1

    terrible verse, nicki ruined it.... the beat fire anyway

  • Kamari Williams
    Kamari Williams 4 days ago

    Djehehd👒

  • Ricki Hearns
    Ricki Hearns 4 days ago

    Nicki bodied all of that verse! Ahhh! Love it!

  • Scream 2016
    Scream 2016 4 days ago +1

    Why people say she's been weak? This was amazing!!

  • Dolce Baby
    Dolce Baby 5 days ago

    U. N. I. T. Y.

  • Dolce Baby
    Dolce Baby 5 days ago

    Thats real #gucci n nicki

  • Dana Baby
    Dana Baby 5 days ago

    Why does Niki have more bars than Gucci mane? Isn't this his song and his video??

  • Dana Baby
    Dana Baby 5 days ago

    Does Niki have any bottoms on or does her sexy blubber just hide it.

  • hotboy jr
    hotboy jr 5 days ago

    1017 earna gang free ccserva free oow wee

  • NM H
    NM H 5 days ago

    Nickiiiii 😭😍😍

  • Tyawuan Williams
    Tyawuan Williams 5 days ago

    K

  • Tyawuan Williams
    Tyawuan Williams 5 days ago

    My nigga Gucci like da video

  • Precious Jureé
    Precious Jureé 5 days ago

    When's Remy's funeral yall?

  • John John
    John John 5 days ago

    the hardest song of the year
    king of da streets & when these suckas see me they should bow 2 my feet and kiss da ground under neath
    i look down at da beef
    this shit childes 2 me
    .....etc
    ever since guwop came out he's been a lyrical beast.
    yo im in love with this beat

  • Annalie Nguyen
    Annalie Nguyen 5 days ago

    The beat is like Bodak Yellow

  • Ana Majnoon
    Ana Majnoon 5 days ago

    Nicki dissed NOKIA loooool

  • Jasmine the gamer gta

    Why is he still dancing when nicki is raping. Stop....its nicki's turn!!

  • Gina Mo
    Gina Mo 6 days ago

    the only good thing about this song is queen Nicki 😍😍thx God I live in the same world of Nicki

  • Gina Mo
    Gina Mo 6 days ago

    am the IPhone u the Nokia 😋😋

  • iLL MiX
    iLL MiX 6 days ago

    why nicki in one spot the whole video? something wrong with her they ain't trying to show us? weird.

  • Rastko Panovic
    Rastko Panovic 6 days ago

    she fucked unicorn xDDDD

  • aways_. slay.queen
    aways_. slay.queen 6 days ago

    Bye Nicki but cardi B take your place,just give up bitch

  • pitufo karate
    pitufo karate 7 days ago

    Nicki minaj wack asf 😂😂

  • Lamija Lamy
    Lamija Lamy 7 days ago

    Only Remy's Who fans will dislike this

  • Christal Cotton
    Christal Cotton 7 days ago

    Ok those two girls that keep walking across is getting annoying

  • Edwbbino H. R.
    Edwbbino H. R. 7 days ago

    0:06 i laughed so much at this part😂

  • MARIO ALMADA - MORALES

    what a shitty song

  • The Legend27
    The Legend27 7 days ago

    I like it all but I felt Nicki's verse was kinda slow

  • Just Me
    Just Me 7 days ago

    "I TOOK 2 bars OFF JUST TO LAUGH!"

  • Flávio Zagri
    Flávio Zagri 7 days ago

    O cara tem um beat absurdamente foda, as melhores putas dos eua dinheiro a vontade mas não consegue fazer clip maneiro

  • Kaity & Charles Mallas

    Shut your cum ass down you got a f on your test!

    Dam Nicki with those bars

  • Nola Porter
    Nola Porter 8 days ago

    No l

  • Pablo Escobar
    Pablo Escobar 8 days ago

    m'y i phone 7 IS too short screen for Nicky ASS!!!

  • Pablo Escobar
    Pablo Escobar 8 days ago

    BBUURRRRRRRRRRRR!!!!

  • Даниил Тенишев

    Усынови меня пожалуйста!!

  • Galaxy _Wolfff
    Galaxy _Wolfff 8 days ago +1

    Okay so I really like this song , but what makes me cringe is Nikki riding a UNICORN FLOAT IN THE GRASS for the whole vid.....

  • Kendra Mitchell
    Kendra Mitchell 8 days ago

    this is the jam

  • Kendra Mitchell
    Kendra Mitchell 8 days ago

    how much to do a song with yall?? videochat@solokbm1990@gmail.com ill send my # ...

  • R C
    R C 8 days ago

    If you can't find the humor in Nicki's lyrics then 🤷🏼‍♂️ she don't always write to be deep. Most of her bars are humor. I don't get how people don't understand that lol

  • ELIJAHXWILLIAMS
    ELIJAHXWILLIAMS 8 days ago

    I wonder who came up with the concept of Nicki on a floaty on grass

  • Cynthia Wright
    Cynthia Wright 8 days ago

    gucci u a bitch

  • Bo
    Bo 9 days ago

    iam the Iphone you the Nokia

  • Anonim Z
    Anonim Z 9 days ago

    Nicky: I'm the iPhone, you the Nokia. Princess Nokia: That's me! The Nokia got Snake on it, so come on

  • D S
    D S 9 days ago

    He sucks need to give that career up and them teeth 😩 I can't!!!!!

  • Bye ppl
    Bye ppl 9 days ago

    Nicki Minaj and Remy Ma beef need to be over because Nicki Minaj was not talking about Remy Ma cuz she did not name a certain person if she said no one can't go to her throne being the queen of rap then you can't go then Remy Ma on the other hand want to do a seven-minute rap about Nicki Minaj's life but nobody really cares because if we character no a whole nother approach when it happened but no they want to go head-to-head and be they need to shut up shut the beef down and make a collab because there's not enough people in this world to be fighting with because at the end of the day if you die is Nicki Minaj and Remy Ma going to be there no so stop choosing Remy miles on Nicki Minaj side and just choose your own side

  • E Slat
    E Slat 9 days ago

    Not sure if this was edited, but Nicki's lyrics were pretty good

  • lisa m
    lisa m 9 days ago

    Was she talking bout Remy??

  • higherthan u
    higherthan u 10 days ago

    "i took off two bars jus to laugh"- tht was hard

  • lorna maheia
    lorna maheia 10 days ago

    Gucci 🔥🔥🔥 🔥

  • Charmaine Harrison
    Charmaine Harrison 10 days ago

    Nicki Is THE BEST TO EVER DO IT😎😎😎😎😎😎😎😎😎

  • Jasmine Pierce
    Jasmine Pierce 10 days ago

    hey guys my name is jasmine adn this is my favotie Nickie songLMAO i might be a little drunk but thar just make it sweet love???!!! right?? make love? love you #MAKE LOVE

  • SlimShaynie
    SlimShaynie 10 days ago

    I popped wood off how nicki said oowwffaaahh

  • Escritor Anonimo
    Escritor Anonimo 10 days ago

    MK-ULTRA

  • William Cooke
    William Cooke 10 days ago

    KING OF THE SKREEEEETS
    AND WHEN THESE SUCKAS SEE ME
    THEY SHOULD BOW TO MY FEET
    AND KISS THE GROUND UNDERNEATH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anyra Lake
    Anyra Lake 10 days ago

    Love nicki

  • Emanuel Lopez
    Emanuel Lopez 11 days ago

    either this nigga sniffs he's ass to much or he's trying to clear the coke out of his nose.

  • Thalia Munroe
    Thalia Munroe 11 days ago

    I Love U Momi

  • audio_queen78 audio_queen78

    Jheez I love this song I can't stop listening to it ❤️🔥

    • Issah Salah
      Issah Salah 11 days ago

      audio_queen78 audio_queen78 me too


Analyse website