Desiigner, Lil Yachty, Rae Sremmurd & More Hit The Grammys Red Carpet


Comments: 672

  • Gavin Martinez
    Gavin Martinez 8 days ago

    I was the 666th comment

  • Slightly Is A Nurd
    Slightly Is A Nurd 10 days ago

    Im so happy i just got my new coustom grill its just like yachtys the same thing but with silver not gold

  • Luke Tiera
    Luke Tiera 11 days ago

    l

  • Hugo arlø
    Hugo arlø 11 days ago

    Dressinger=to many drugs

  • Silver_Bell 1209
    Silver_Bell 1209 12 days ago

    Lil yachty sure tasted the rainbow all right

  • Sabrina Moore
    Sabrina Moore 12 days ago

    Desiigner need to clear his throat then talk

  • McDonalds Guy
    McDonalds Guy 14 days ago

    Desiigner looks like he took 63 xans

  • Mohamed Dial
    Mohamed Dial 17 days ago

    Who know why desiigner 's album is called new album ?
    Ima tell u. We don't understand him !

  • karthik
    karthik 23 days ago

    His teeth is colored popcorn

  • Daniel
    Daniel 25 days ago

    feature designer's mom bruh

  • Yung Rico
    Yung Rico 27 days ago

    all of yall going to hell

  • Riise Winter
    Riise Winter 27 days ago

    desiigner sounds like he smoked for 1,000,000,000,000,001 years. he sounded clean before

  • Chiesel
    Chiesel 27 days ago

    Desiigner's mom still waiting for his first words.

  • Lucky Lemons
    Lucky Lemons 1 month ago

    Big baby mom

  • jeffery kerr
    jeffery kerr 1 month ago

    Does desiigner really talk like dat??

  • Montreal hey
    Montreal hey 1 month ago

    the state of the devils

  • Mohan Reddy
    Mohan Reddy 1 month ago

    desiigner ...hahaha...lol...always hype overloaded

  • Ryan BAILEY
    Ryan BAILEY 1 month ago

    :310 outlet

  • Ryan BAILEY
    Ryan BAILEY 1 month ago

    :120 his teeth

  • Ryan BAILEY
    Ryan BAILEY 1 month ago

    :26 dessiighner tho

  • laura
    laura 1 month ago

    Designer sounds like stitch from lilo on stitch on crack tho

  • Lethu Maseko
    Lethu Maseko 1 month ago +1

    Oh my god I cried when I saw rae and drum

  • Ahamba Kachi-Agwu
    Ahamba Kachi-Agwu 1 month ago

    that girl is a savage

  • SlightlyLeaked _
    SlightlyLeaked _ 2 months ago

    anyone else notice the little girl in the pink fliping every one off lol 2:57-3:00

  • Abdul Gani
    Abdul Gani 2 months ago

    Why is Jidenna dress like his the new captain of the star trek nebula, the first mix race to do it looooooooool

  • Liv Christensen Bohi
    Liv Christensen Bohi 2 months ago

    Schoolboy Q's daughter is cute af

  • Shampoo
    Shampoo 2 months ago

    If I could meet any of these I would meet skrillex and lil yatchy

  • ØRAIT CHiLLy
    ØRAIT CHiLLy 2 months ago

    If you translate Desiigner FBI hires you

  • Tobias Banks
    Tobias Banks 2 months ago

    To lil yachty's grill oh no baby what is you doing

  • Justifxed
    Justifxed 2 months ago

    desiigner's parents still waiting for him to say his first word

  • wog kingbitch
    wog kingbitch 2 months ago

    cuz desiigner sound stitch from lilo and stitch

  • Thodoris Nomikos
    Thodoris Nomikos 2 months ago

    Yachty is wearing fruit loop cereal in his teeth

  • ACEFADE
    ACEFADE 2 months ago

    1:03 why does lil yachty look like kernel sanders

  • UNITED MUFC20X
    UNITED MUFC20X 2 months ago

    "Brooklynnese"

    more like special needs

  • clyde nthako
    clyde nthako 3 months ago

    lmfao desiigners mom omg!!!

  • clyde nthako
    clyde nthako 3 months ago

    where can i get Schoolboy Q s hoody? dope af by the way

  • Onbekend
    Onbekend 3 months ago

    Desiigner is my homie grrrr

  • Lindokuhle Mathenjwa
    Lindokuhle Mathenjwa 3 months ago

    Designer sounds he started speaking last year...daaam

  • ETHAN LEWIS
    ETHAN LEWIS 3 months ago

    Lil yatchy gat some gold teeth 😆😆😆😆😆

  • Winston Teoh
    Winston Teoh 3 months ago

    man swae lee looks like ET.

  • NewbieProductions
    NewbieProductions 3 months ago

    SKRILLEX!!!!!!!!

  • akram yasin
    akram yasin 3 months ago

    Designer got sumink stuck in his throat

  • Levente Illés
    Levente Illés 3 months ago

    Lil Yachty just ate a rainbow

  • Tory Brains
    Tory Brains 3 months ago

    I can see why Schoolboy Q wears hats now...

  • Tory Brains
    Tory Brains 3 months ago

    I'm a 6'1" chill, level headed dude and I would struggle to talk to Jidenna without being a fanboy

  • RoyalRachealGames
    RoyalRachealGames 3 months ago

    I ain't got no problem with lil yachy bit his hair looks like spider legs

  • Luca Brasil
    Luca Brasil 3 months ago

    desiigner prolly was in special ed in high school

  • Uppick
    Uppick 3 months ago

    i really dont get the desiigner hate lmao i love him and his music

  • Cis Crew
    Cis Crew 3 months ago

    Brooknese Hah!

  • Soleiman Muosa
    Soleiman Muosa 3 months ago

    yo why yachty got a mouth full of skittles

  • RealBuilderTV
    RealBuilderTV 3 months ago

    Desiigners mom dropping more heat than some actual rappers

  • Image Not Found
    Image Not Found 3 months ago

    God damn I've never actually seen rae sremmurd they look like them aliens from men in black

  • M Morrow
    M Morrow 3 months ago

    is Skrillex also Cory Feldman?

  • La Flame
    La Flame 3 months ago

    So is nobody gonna say anything about Jidenna's hair?

  • ManiacNine6
    ManiacNine6 4 months ago

    desighners music is good but is he retarted lmao

  • Jerome Nettey
    Jerome Nettey 4 months ago

    why does yatchy look like the KFC mascot?

  • Ken Ken Ken Tentacion
    Ken Ken Ken Tentacion 4 months ago

    Who else came here for the comments? 😂😂😂lol

  • Dee S
    Dee S 4 months ago

    pretend world

  • HOMERTUBE
    HOMERTUBE 4 months ago

    Desiigner sounds like he's been holding in a hot and still is and Yachty looks like he has Skittles for teeth.

  • Lovell Bell
    Lovell Bell 4 months ago

    bj I see u

  • joel hurtado
    joel hurtado 4 months ago

    why do not Lil Yachty get high?

  • Kabita Naorem
    Kabita Naorem 4 months ago

    lil yahcty design is so good.. lol..

  • thatOROMOclassicDUDE
    thatOROMOclassicDUDE 4 months ago

    hey random cool person scrolling through the comment section i hope you have a great day.

  • I Hate Myself
    I Hate Myself 4 months ago +1

    Yachty get them maa'fuckin fruity pebbles out yo' teeth!

  • Miguel Moore
    Miguel Moore 4 months ago

    Damn lil yachty a candy store he got twizzlers on his head. And skittles in his teeth.

  • Cloudrace
    Cloudrace 4 months ago +1

    Does designer not know what a shirt is

  • Yeezy_ Million
    Yeezy_ Million 4 months ago

    Blaaaaaa keerrkkrkekrke bla

  • PRINCE SAJAY
    PRINCE SAJAY 4 months ago

    Desiigner had me rolling on the floor....

  • Diego Ledezma
    Diego Ledezma 4 months ago

    lol Skrillex low-key gay for Rick Ross

  • Angel Espinoza
    Angel Espinoza 4 months ago

    Aye this one for mississippi pow pow💥💥 - slim jim

  • El Lonzo
    El Lonzo 4 months ago

    Desiigner's mom : geez geez rahhhhhh , that part

  • Chino Beast
    Chino Beast 4 months ago

    designer sounds like a ghetto version of kermet the frog

  • jimmythebladecat
    jimmythebladecat 4 months ago +1

    Jidenna is a black ginger

  • tommy trinh
    tommy trinh 4 months ago

    Yo lil yachty had fruit loops in his teeth xddddd

  • Jesus Jesus
    Jesus Jesus 4 months ago

    Who else lost it when desiigner's mom actually did it

  • azdren Shala
    azdren Shala 4 months ago +1

    yachty's teeth are faker than his voice

  • trash boat
    trash boat 4 months ago +1

    I like how she said that you speak cursive and desiigner started talking normal

  • X
    X 4 months ago

    *I speak Broklynese*

  • KNOCKED SAVAGE
    KNOCKED SAVAGE 4 months ago +1

    lil yachty is desiigner but not hyped

  • bambam bam
    bambam bam 4 months ago

    wtf is wrong with Desiigner?

  • Anthony Felter
    Anthony Felter 4 months ago

    Desiigner is more understandable when he sings than when he talks

  • ナノ 。 。
    ナノ 。 。 4 months ago

    omg desiigners voice....XD

  • Micheal Persaud
    Micheal Persaud 4 months ago

    desiigner sounds like a fool

  • Hoop Racks
    Hoop Racks 4 months ago

    Hope desiinger will not be sick for too long, he has such a bad cough

  • Germa2k
    Germa2k 4 months ago

    that yachty grill is so dope

  • itsme Arisa
    itsme Arisa 4 months ago

    I thought she's a girl 💖💖

  • itsme Arisa
    itsme Arisa 4 months ago +1

    I think desiigner is low key literally crazy 💖💖

  • Ariel Garcia
    Ariel Garcia 4 months ago

    Desiigner is like a smart illiterate

  • finesse Kid
    finesse Kid 4 months ago

    designer voice

  • prodbymango
    prodbymango 4 months ago

    haha how excited desiigner was to say something lol xD

  • Mørg
    Mørg 4 months ago +1

    Wow, Rae Sremmurd are one of these rappers who can actually talk normally.

  • Ømega Killa
    Ømega Killa 4 months ago

    When I saw yachty's teeth I was thinking of a box of crayons

  • Blazed UPP
    Blazed UPP 4 months ago

    Skrillex and Ross 😍😍

  • Abraham Catalan
    Abraham Catalan 4 months ago

    bruuuh dram and his momma have the same teeth opening in the center 😂😂

  • KEARDAN BOLEN
    KEARDAN BOLEN 4 months ago

    Wow lil yachty has skittles in his mouth

  • joe bonilla
    joe bonilla 4 months ago

    Desiigner looks like he never came down off the molly

  • Genisy gaming
    Genisy gaming 4 months ago

    Panda 🐼

  • Ben Donaldson
    Ben Donaldson 4 months ago

    Desiigner put on a shirt

  • THE MONEY TEAM FAN CHANNEL

    brooklyneeze

  • Subhankar Roy
    Subhankar Roy 4 months ago

    Yachty's teeth tho

Analyse website