ANTISOCIAL 2 Trailer 2 (2017) Horror Film

Comments: 14

  • kate carpio
    kate carpio 27 days ago

    Sam and Bean....i think i've heard something like that before....

  • Zethrael of Teldrassil

    A Must See for me

  • Jeremy john Hall
    Jeremy john Hall 1 month ago

    damn that look good

  • AleFGameR YT
    AleFGameR YT 2 months ago

    buena antisocial

  • SMG Scorpion
    SMG Scorpion 3 months ago

    wtf

  • Zethrael of Teldrassil
    Zethrael of Teldrassil 3 months ago +3

    OH GOD, I haven't seen "Antisocial 1" yet ...

    • Jeremy john Hall
      Jeremy john Hall 1 month ago

      you need to see that sh*t


    • Molly T
      Molly T 3 months ago

      It's actually fairly decent.. It's here on youtube if u just look for the full film. I'm actually kinda excited to see how the rest of this story plays out.


  • Franky's Awareness
    Franky's Awareness 3 months ago +1

    Easter Egg: Oh Sam oh Frodo oh Sam oh Frodo XD :)

  • Adolfo Reyes
    Adolfo Reyes 3 months ago

    esta muy bueno this very good

  • TheHitherto
    TheHitherto 3 months ago +12

    Would love to hear a character in a horror movie say "You're all gonna live" once...

    • Darkness Spawn
      Darkness Spawn 3 months ago

      TheHitherto answer truthfully would u trust an optimist in the post apocalypse


    • Jade
      Jade 3 months ago

      I find that even more scary hahaha


  • YoungMasterpiece
    YoungMasterpiece 3 months ago +6

    'you're all gonna die' -how original..

Analyse website