"I Am The Gangster, Not You!" - Kitchen Nightmares

  • Added:  1 year ago
  • Gordon and owner Samy clash over Samy's refusal to give tips to the waitresses.

    If you liked this clip check out the rest of Gordon's channels:

    www.youtube.com/gordonramsay
    www.youtube.com/thefword
    www.youtube.com/kitchennightmares

    More Gordon Ramsay:
    Website: www.gordonramsay.com
    Facebook: www.facebook.com/GordonRamsay01
    Twitter: www.twitter.com/GordonRamsay
  • Video CategoriesEntertainment
  • Runtime: 1:57
  • Tags for this video:  Gordon  Gordon Ramsay  Ramsay  Ramsey  Chef Ramsay  Kitchen Nightmares  Hotel Hell  Reality Television (TV Genre)  

Comments: 2 807

  • Jimmy Campbell
    Jimmy Campbell 1 hour ago

    This noisy b***h is delusional have fun closing that ABC joke down Gordon should have slapped both of them

  • Ricist
    Ricist 13 hours ago

    Gordon Ramsay = Master Chef/ Extreme Therapist

  • Bronze Silver
    Bronze Silver 18 hours ago

    I SWEAR SHES A FUCKING FIFTEEN YEAR OLD

  • Samurai
    Samurai 1 day ago

    Don't fuck with him mate he's with the mafia

  • Edyr Arteaga
    Edyr Arteaga 1 day ago

    how can the door hit her on the way out if she had to push?

  • Lol Lol
    Lol Lol 1 day ago

    to be honest with you amy looks like a doll

  • 憂鬱MELANCHOLY
    憂鬱MELANCHOLY 2 days ago

    Damn Amy why the long face?

  • Somal Lo
    Somal Lo 2 days ago

    This is so wacko

  • The Batman
    The Batman 2 days ago

    0:21 Sammy dropped his balls to the floor.

  • The Batman
    The Batman 3 days ago

    It's so different when it's uncensored.
    "Don't FUCK with me."
    I was like "HOLY SHIT".

  • Manny Martinez
    Manny Martinez 3 days ago

    Amy is a crazy bitch

  • Soumik Naini
    Soumik Naini 3 days ago

    Ramsay would beat his ass

  • semperbauhaus
    semperbauhaus 3 days ago

    I don't agree with hitting women per se but I would punch that bitch until her face was unrecognisable

  • Noël Dam
    Noël Dam 3 days ago +1

    *A*-_Absolute_
    *B*-_Batshit_
    *C*-_Crazy_

  • Gizmo Hibiki
    Gizmo Hibiki 4 days ago

    Anyone else thankfull that AMys Baking Company got shut down after all this time?

  • The Flying DutchMan
    The Flying DutchMan 4 days ago

    1:40 '' Chef Ramsay, is standing there, riding my ass..." dude im deadass crying lol

  • Moe_ Rabs
    Moe_ Rabs 4 days ago

    That whore the wife of the owner deserves to be kidnapped, killed and burnt.

  • Ford focus
    Ford focus 5 days ago +1

    Keep canser in your head fucking bitch

  • Jepp Lee
    Jepp Lee 5 days ago

    This hagfish-looking woman is terrible.. I mean that's for the show and all but she and her gangster-wannabe husband are atrocious.. Those face are worthy to be fed with delicious sets of knuckle-sandwiches..

  • Ivan Knezovic
    Ivan Knezovic 5 days ago

    HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

  • TimeBandit12
    TimeBandit12 5 days ago

    I am the gangster now

  • Küramøchî
    Küramøchî 6 days ago

    1:35 someone better than you

  • Seer's Digest
    Seer's Digest 6 days ago

    someone shoot taylor swift in the face!

  • jeonkooks
    jeonkooks 6 days ago

    gordon looked like he was about to slap a bitch.

  • Steve Morehead
    Steve Morehead 6 days ago

    A little dick and his kitchen tranny!!

  • Ryan Kelepi
    Ryan Kelepi 6 days ago

    I wish bullet Club was standing behind Gordon so they can beat the crap out of the old guy standing there

  • TGShadow
    TGShadow 6 days ago

    I A M T H E G A N G S T E R N O T
    Y O U

  • Thin Lam
    Thin Lam 7 days ago

    lol "I Am The Gangster, Not You!"

  • Frankie Tingal
    Frankie Tingal 8 days ago

    OK, why do we even need a show like this?

  • Noel Malik
    Noel Malik 8 days ago

    It's funny because it's not funny
    Get it

  • Elyon Kunda
    Elyon Kunda 8 days ago +1

    "Don't let the door hit you on the way out"

    You should be saying that about your restaurant.

  • 8Cudderluvver8
    8Cudderluvver8 8 days ago

    Gordon makes 21 savage look like a saint

  • smellysock 2000
    smellysock 2000 8 days ago

    the owner takes the tips- NOONONONNOO DON'T FUCK WITH ME

  • Ugly But Handsome
    Ugly But Handsome 8 days ago

    1:33 I don't allow people with an attitude in my restaurant. Then Amy should leave

  • Kayjay
    Kayjay 9 days ago

    I just wanna scream in that cunts face, literally her face and voice just fucking piss me off, if there is one person who I have never met nut would happily choke I would be her for sure.

  • Christopher Fondakowski

    I wanna give that poor girl who got fired a hug.

  • noble Marcx
    noble Marcx 9 days ago

    there are ladys who deserved to get beat and there are many who don't deserve it

    This lady..deserves it for the way she talks to a teenager

  • Bleach
    Bleach 9 days ago

    I'm a 65 year old gangsta

  • Katie Conley
    Katie Conley 9 days ago +1

    She is a Katie hater

  • Michael Java
    Michael Java 9 days ago

    when guys say they gangster come on cuh you ain't one. Real gangster ain't wanna be show off gangsters

  • Raza Meer
    Raza Meer 9 days ago

    Fucking Amy is monkey looking ass

  • Dom Noah
    Dom Noah 9 days ago

    What season is this from

  • Veronica Plata
    Veronica Plata 9 days ago

    If I was fired i would destroy the restaurant and leave

  • Didrik Vikhamar
    Didrik Vikhamar 10 days ago

    OK, amy srsly Wonder Y sje gettin hate????

  • Liam H
    Liam H 10 days ago

    0:20
    When you know you've fucked up.

  • Low7ight
    Low7ight 10 days ago

    Samy: You want to fuck with me?
    Gordon: No i don't wanna fuck with you


    XXDD

  • Hope101 Gold
    Hope101 Gold 10 days ago

    If she doesn't like people like that you show them MY MOM IS A BETTER TEACHER AND LEADER jeez...... Sorry I really needed to say that....

  • wrushbo
    wrushbo 10 days ago

    Eastern European attitude... unabashed, corrupt GREED. Go to that part of the World, see it for yourself, its Gypsies mainstream.

  • Onyx Bolt
    Onyx Bolt 10 days ago

    glad they got shut down lmao what a typo

  • Kyle P
    Kyle P 10 days ago

    Ramsay would have squashed that douche

  • slenjamiah
    slenjamiah 11 days ago

    all this shit is so fake

  • Eddie R
    Eddie R 11 days ago

    I love how his wife said omg Sammy is going to hurt him. Bitch Gordon will fuck him up without breaking a swear

  • Molotov King
    Molotov King 11 days ago

    Lol at 0:46 did anyone else think that Amy was going for the knife?

  • Mr.Sand-Oval
    Mr.Sand-Oval 11 days ago

    WhEn YoUr A PoIsOnOuS LiTtle ViPer

  • Tika Teeqa
    Tika Teeqa 11 days ago

    i am pretty sure gordon ramsay is holding his patience to slap that bitch on the fcking face.

  • Jason Terry
    Jason Terry 11 days ago +1

    Gordon Ramsay: *has a net worth of $160 million, earning $45 million per year*
    Samy: *is the moar gangsterer here*

  • sheckybish
    sheckybish 11 days ago

    Amy and samy! a dynamic duo!





    like fire and gasoline!

  • Sofia Scarpa
    Sofia Scarpa 12 days ago +1

    Today is my birthday, and I want two things, one is for this restaurant gets shut down and two, for this couple to go to hell and burn there. Like if u agree

  • VanillaDanila
    VanillaDanila 12 days ago

    0:20 Damn

  • I.c You
    I.c You 12 days ago

    dude I have never wanted to slap a bitch so hard in my life

  • Karandeep Singh
    Karandeep Singh 12 days ago

    I hope they didn't have kids

  • No Lol
    No Lol 12 days ago

    'Samy's going to hurt him' nah lmao ramsay would fuck him up in a split second

  • GIANT DICK
    GIANT DICK 12 days ago

    I'm glad they disappeared off the face of the earth after they were shut down. btw Gordon didn't do it

  • Gavin Harner
    Gavin Harner 13 days ago

    They should have Gordan cook something and have someone else cook something then they told Gordan they were gonna switch to see how eachothers dish tastes but give Gordan his own without him knowing.

  • Michael Manci
    Michael Manci 13 days ago

    Ramsay is out of line in just about every episode of this show. He needs a wake up call about how to be respectful and criticize constructively.

  • Peyton Sawyer
    Peyton Sawyer 13 days ago

    there is so many things wrong with these people it's not even funny dude the waitresses are nice to the customers unlike you guys The Waitresses always deserve tips they really do and the fact that you're going to take the tips of way as if the waitresses don't deserve any sort of credit for being the bright spot of your fucked up business that is such bullshit

    the young lady that got fired Katie girl my heart goes out to you because you got treated like such crap she did not even do anything wrong the only thing she did was ask are you sure before serving food to the possibly the wrong table she was just double-checking and she didn't even say it in a rude manner she said it very professionally like you're supposed to Amy is a psychotic ass bitch and and she really treat that young girl like shit even though she was being a good employee and didn't even do anything wrong I feel so bad for that young girl

    now on to the point of Amy she is psychotic ass fuck she doesn't know how to cook she might can bake desserts but when it comes to cooking actual food she thinks "if I put all these random ingredients together they're going to taste good and everybody will like them" hell no bitch you are mistaken she thinks she's the queen and the everybody supposed to like her food and that she can treat everybody like shit she really is mentally insane how the hell is she not in a mental hospital yet she's a fucking psycho and Sammy does not give a damn most because he's dumb as fuck but then again what else do you expect from somebody who thinks he's a God damn gangster and tries to act like it

    the main problem with these guys is that they don't know how to run a goddamn business they think just because somebody comes to sit down and eat that if they don't like the food that's being disrespectful and that people who come down to eat will instantly like the food that's not always the case customers come in to a restaurant to eat good food and if it doesn't taste good don't be an asshole either do it again and try to make it taste good for them or change up the menu to make it more suitable go out on the street if you have to and take a survey to see what kind of food people like and go from there but Amy and Sammy they have a one-track mind that they think "we serve good food and it's disrespectful for people to come in here eat it and then say it tastes like crap" and it's even worse when they have to wait a long time just for food that doesn't even taste right seriously just waiting at a McDonald's for 30 minutes is a pain in the ass enough waiting for like an hour or two hours out of restaurant for food that doesn't even taste good hell to the fucking no

    from what I've heard these guys have gone out of business and Sammy possibly has gone to jail which by the way he acts it wouldn't surprise me if he tried to actually kill somebody who did not like the restaurant I'm not surprised that the business has shut down or that he's in jail as far as Amy I don't know what the hell has happened to her but I hope that she's in a mental hospital surrounded by her cats because that girl when she was a kid either she got on some really fucked up drugs courtesy of her parent or guardian or whoever or whatever Guardian she had just dropped her on her head and didn't give a fuck either way she is so fucked up and the fact that Sammy chose to marry this bitch I don't know what the hell was wrong with him but clearly it's many things

    Chef Ramsay I applaud you for trying your best to help out these guys but I am extremely pleased that you made the decision to walk away that's a tough one especially given your mission on Kitchen Nightmares is 2 help these restaurants by going through hell and high water but you instantly saw that nothing you could do could change this restaurant nor its owners it's a bull decision to walk away but it was a very smart one you made in this case even a man of your stature could not have the patience to deal with these guys

  • Domdd Miceforce
    Domdd Miceforce 14 days ago +1

    at least the girl who got fired is probably in a better job

  • Tecmo
    Tecmo 14 days ago

    Amy reminds me of Jan from The Office.

  • angie pangie
    angie pangie 14 days ago

    I think a Scotsman beats gangster oldies any day

  • Nigsy Johnno
    Nigsy Johnno 14 days ago

    I'm not a gangster
    My name is Nino!!!!!!!

  • Jacob Steinbrook
    Jacob Steinbrook 14 days ago

    Yes, you are the gangster, because gangsters are criminals & thieves, and that's exactly what you are you piece of fucking shit. Mother fucker should be locked in prison for fraud and theft.

  • Hemin Cai
    Hemin Cai 14 days ago +1

    1:31 than you need to get out

  • Tall Person
    Tall Person 15 days ago

    "I dont fuck with people who have an attitude in my restaurant"
    Ummmm... Bitch look in a damn mirror

  • Shamir Chowdhury
    Shamir Chowdhury 15 days ago

    ramsey shouldve fucked with him lol

  • Ariel Mancilla
    Ariel Mancilla 15 days ago

    Omg her head she has a lot of make up

  • sleep.deprived.absol
    sleep.deprived.absol 15 days ago

    "she is a poisonous viper" ARE YOU TAKING ABOUT YOURSELF AMY?

  • O A K L E Y B E N I S T O NTM

    "OMG, Samy's going to hurt him"😂. He looks like a cough away from dying

  • Stephen Hansen
    Stephen Hansen 16 days ago

    Waste of oxygen and space, crazy as they come

  • Typo life
    Typo life 16 days ago

    Me:Wanna know who the fuck she is?She’s Katie you dumb ass bitch u said it urself

  • NickDaGawd
    NickDaGawd 16 days ago

    It's like arguing with a foreign guy over the internet "don fuk wit me sir you fuk"

  • Jessie Chia
    Jessie Chia 16 days ago

    What episode is this from?? Lmao

  • Oops this channel is dead

    "She's a poisonous little viper."
    Sorry, but are you describing the girl you fired, or yourself?

  • David Morales
    David Morales 17 days ago

    The same thing happened to me like katie. The Owner wanted me to stay but they bitch girlfriend manager told me not to come back. I quit anyway.

  • PokeTom
    PokeTom 17 days ago

    So all I know is I will never feel comfortable asking "are you sure" to anyone ever again

  • Asriel Darker2000
    Asriel Darker2000 17 days ago

    Look into her eyes...





    SHE'S LOST HER FUCKING SOUL!

  • Jesse Pinkman
    Jesse Pinkman 17 days ago

    Where can someone hire a hit man ?

  • Winschlat I
    Winschlat I 17 days ago

    Don't FUCK with me.

  • Justine Power
    Justine Power 18 days ago

    Amy is a fucking bitch. Don't deny it

  • The Muffinman 711
    The Muffinman 711 18 days ago

    Gordon doesn't take shit from anyone

  • ConreGaming
    ConreGaming 18 days ago

    Amy is a crazy lady

  • marcelo andres
    marcelo andres 19 days ago

    U ain't not gangster old man !!!! Fuck offfffff !

  • Medicmedes
    Medicmedes 19 days ago

    "i am a gangster not you"
    but your a old man that married a horse shit women

  • Cat Knight
    Cat Knight 19 days ago

    To this day I still have trouble believing these are real people, they are so batshit insane.

  • Dank Memes
    Dank Memes 19 days ago

    I FOUND IT I FOUND THE VIDEO YESSS

  • SwagMasta 127
    SwagMasta 127 19 days ago

    "I don't allow people who have an attitude in my restaurant." Shouldn't that mean u should leave too?

  • Chemicalbloom
    Chemicalbloom 19 days ago

    hope that ladies business failed....what a bitch

  • miles ♕
    miles ♕ 20 days ago

    gordon ramsay has the quintessential accent for swearing. how aggressive he can sound saying "don't FUCK with me" is brilliant.

  • Fallout Boy 111
    Fallout Boy 111 20 days ago

    her face look like shit

  • Furyspassion
    Furyspassion 20 days ago

    i would never in my life work for these sick fucks

  • invisi.
    invisi. 20 days ago

    1:39
    "Don't let the door hit you on the way out."
    Gordon needs this advice.

Analyse website