TEVIN COLEMAN GAINS 10-15 POUNDS? POE LOSES 15 POUNDS? #FALCONS #RISEUP #INBROTHERHOOD


Comments: 44

  • matthew Barrs
    matthew Barrs Month ago

    like your content clean informative and to the point yet funny. keep it up and #riseup

  • Nicolas Gamble
    Nicolas Gamble Month ago

    Why can't I live in ATL and be a Dirty Birdz fan? I unfortunately live in Seattle. Good video.

    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      Nicolas Gamble lol keep representing out there bro! Show them Seahawks fans who really running the NFL!! Thanks for the support!


  • Shawn Rigdon
    Shawn Rigdon Month ago

    This team man....

  • Derreon Laster
    Derreon Laster Month ago

    I think they both got alot better ATL all day

  • Ric Henriquez
    Ric Henriquez Month ago

    Coleman's been hitting the 'Roids like life savers...lmao. I guarantee he gets fined or suspended for PED's at some point this season.

  • ArchAngelWW3
    ArchAngelWW3 Month ago +4

    As a white dude in Atlanta, I can verify...summer in Georgia IS white tee and doo rag season!

    Instant upvote and sub.

    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      ArchAngelWW3 LMAOOOO it gets real in white tee and Durga season!!thanks homie for the support 💪🏿💪🏿💪🏿


  • Kidarrion Flanagan
    Kidarrion Flanagan Month ago

    the mans nigga coleman freeman

  • Kidarrion Flanagan
    Kidarrion Flanagan Month ago

    u my nigga lol

    • Kidarrion Flanagan
      Kidarrion Flanagan Month ago

      TheNayborz atl born n raise since 1997 I stay by Greenbriar


    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      Fucks wit ya too homie💪🏿💪🏿💪🏿


  • J Peach
    J Peach Month ago

    I love they are working hard.....just gotta keep it up......Go Falcons!

  • CPG
    CPG Month ago +2

    I'm 800 th sub

    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      COREprofessional gaming ayeeeeeee turn up we lit!!!! Preciate you subscribing !!!!!


  • Murc Blu
    Murc Blu Month ago +4

    I don't care about Coleman muscles..I care about him reading holes.. and he's more of a speed back then a quick back... sooo only the season will tell if he's different.

    • Murc Blu
      Murc Blu Month ago

      TheNayborz oh ok reviewing anime.. sounds good...and I preshate the props on the pic...I dig the hell out of samurai and ninja shit!!!


    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      Murc Blu I'm gonna check it out! Yeaa man the pic fire lol .i was thinking about doing anime reviews on my video game channel


    • Murc Blu
      Murc Blu Month ago

      TheNayborz The pic is from the Sword of The Stranger movie. why u dig it?


    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      Murc Blu season coming soon! By the way..what anime is that in ya pic?naruto?


  • Jeff Pride
    Jeff Pride Month ago +1

    Poe and Grady gonna collapse that pocket and Beasley gonna wreak havoc with takk

    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      Jeffrey Pride that line gonna be a scary sight !


  • DeMetrius Womack
    DeMetrius Womack Month ago +11

    Atlanta is going to be #1 Offense again this year

    • AtlFalcons TV
      AtlFalcons TV Month ago

      LOL our offense is so good one of our defensive free agents scored a touchdown for Kansas City :D


    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      DeMetrius Womack I see it !


  • MILLS 327
    MILLS 327 Month ago +4

    He gained muscle weight

  • Chris Mathew
    Chris Mathew Month ago

    Had to sub, keep it up lol

    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      Chris Mathew preciate ya homie !! 🙏🏿


  • PANTTERA1959
    PANTTERA1959 Month ago +3

    I hope they don't resign Freeman till game 8 so we can see how Coleman looks. I'd hate to pay so much for Free that keeping Tev is impossible if 26 is the better back. Maybe Hill will be able to be the second back if ATL can't keep both Free/Tev. Everybody's got to get paid so they Can't keep everybody.

    • PANTTERA1959
      PANTTERA1959 Month ago

      Didn't say that. Just wait till half season to see if Tev can give ATL the option to not pay Free 5 year 60 million dollars. Free wants top RB money but ATL is a duel back offense.
      I'd like to see ATL keep both by paying them appropriately per work load. I doubt Free will settle for 75% payday when he can get 100% in free agency.


    • syminite1
      syminite1 Month ago

      PANTTERA1959 You seriously think Coleman is better than Freeman? Please explain why. Atl.com Riseupnation


  • Game of Jones
    Game of Jones Month ago +8

    Falcons rise up All day every day

  • AR-10 xx
    AR-10 xx Month ago +8

    We ballin this year 🔥🔥🔥🔥

  • Hans Moukeka
    Hans Moukeka Month ago +15

    Coleman only finna get better from here. Poe...he finna a be a bad mfker too!

    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      Hans Moukeka this a scary sight !!!!


  • FreddyFreak 03
    FreddyFreak 03 Month ago +2

    As far as Poe I'm not worried because when they were talking to him about if it was gonna be a problem getting down to 330 he was like no....because in KC they wanted him big.

  • FreddyFreak 03
    FreddyFreak 03 Month ago +2

    I heard Deion Jones is up to 230-235 range, he played at like 222-225 last year, I believe Neal has also put on some muscle

    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      FreddyFreak 03 I didn't know that about jones. Man I can't wait


  • Ignacio Ruelas
    Ignacio Ruelas Month ago +12

    if Coleman can stay fast and elusive, that weight gain is going to benifit him to break through tackles.

    • TheNayborz
      TheNayborz  Month ago

      Ignacio Ruelas I think it so too !Can't wait to to him against other teams


Analyse website